Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Φάκελος Τρομοκρατία: Οι απολογίες στον ανακριτή

Τα ντοκουμέντα της «Επιχείρησης Γοργοπόταμος»

Τα ντοκουμέντα της «Επιχείρησης Γοργοπόταμος»

- Τι λέει η Αθηνά Τσάκαλου για την 22χρονη Αγγελική που έκρυβε στο σπίτι της στη Σαλαμίνα - Αμετανόητος ο Χρήστος Τσάκαλος, ζητά την αποφυλάκιση της μητέρας του: «Δεν ήξερε τίποτα, δεν έχει καμία ανάμειξη» - Τα smartphone της επικοινωνίαςκαι ο σάκος με τα όπλα που μετέφερε ο φίλος των αδελφών Πολυδώρου - Συνταγές για κατασκευή βόμβας, manual για όλμους και όπλα και οδηγίες για το δρομολόγιο της απόδρασης περιλαμβάνονται στην ογκώδη δικογραφία.

Τα άγνωστα στοιχεία της δικογραφίας για το σχέδιο «Γοργοπόταμος», που αφορούσε στην επίθεση στις φυλακές Κορυδαλλού με στόχο την απόδραση των φυλακισμένων μελών της «Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς» (ΣΝΠ), φέρνει στο φως το «Θέμα».



Συγκλονιστικά ντοκουμέντα -πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τα ευρήματα των Αρχών στους χώρους που χρησιμοποιούσαν οι κατηγορούμενοι, προσωπικά τους σημειώματα με οδηγίες για κατασκευή βόμβας, αλλά και η μεταξύ τους αλληλογραφία- εμπεριέχονται στην ογκώδη δικογραφία και αποκαλύπτουν τις άγνωστες πτυχές της απίστευτης υπόθεσης τρομοκρατίας που άρχισε να ξετυλίγεται τον περασμένο Ιανουάριο, αμέσως μετά τη σύλληψη του Χριστόδουλου Ξηρού.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες είναι και οι πρόσφατες απολογίες των βασικών κατηγορουμένων στον εφέτη ανακριτή Ευτύχη Νικόπουλο, όπως αυτή της Αθηνάς Τσάκαλου, μητέρας των αδελφών Τσάκαλου, η οποία περιγράφει στον ανακριτή πώς έκρυβε στο σπίτι της στη Σαλαμίνα την 22χρονη Αγγελική Σπυροπούλου, η οποία διατηρούσε ερωτικό δεσμό με τον γιο της Χρήστο Τσάκαλο.

«Η Αγγελική ήρθε πριν λίγο καιρό στο σπίτι μου, δεν είχε πού να πάει, μέχρι να αποφασίσει τι θα έκανε. της άνοιξα την πόρτα μου, ήξερα ότι είχε αισθηματική σχέση με το γιο μου», υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, στην απολογία της στον ειδικό εφέτη ανακριτή η Αθηνά Τσάκαλου, μητέρα των αδελφών Τσάκαλου που έχουν καταδικαστεί σε πολυετείς καθείρξεις ως μέλη των «Πυρήνων».

«Η Αγγελική είναι μια εξαιρετική συντρόφισσα και ένας εξαιρετικός άνθρωπος», αναφέρει στον ανακριτή ο Χρήστος Τσάκαλος και, αφού περιγράφει πώς γνωρίστηκαν με την 22χρονη, επισημαίνει ότι η μητέρα του προφυλακίστηκε άδικα.

Τον τρόπο που επικοινωνούσαν μέσα από τις φυλακές με τον έξω κόσμο περιγράφει ο έτερος αδελφός Γεράσιμος Τσάκαλος, επίσης καταδικασμένος για συμμετοχή στην οργάνωση ΣΝΠ. Ο ίδιος αναφέρει ότι η μητέρα του και η σύζυγός του δεν έχουν καμία σχέση με τη δράση της οργάνωσης, ενώ δηλώνει ότι και οι δύο πήγαιναν στα συσσίτια της Αρχιεπισκοπής και βοηθούσαν στο μαγείρεμα του φαγητού που προοριζόταν για τους άπορους.




Φωτογραφία του Χριστόδουλου Ξηρού με ημερομηνία λήψης 10 Αυγούστου του 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας. Ο «Μανώλης» της 17Ν, που δραπέτευσε τον Ιανουάριο του 2014, κατά τη διάρκεια της μεταμόρφωσής του. Εντύπωση προκαλεί το παραμορφωμένο πρόσωπό του

Αρνείται τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο 39χρονος Χρήστος Ροδόπουλος, γνωστός ως «Ιάσονας», ο οποίος επίσης κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απολογίες του Γιώργου Πολύδωρου αλλά και του 31χρονου φίλου του αδελφού του, ο οποίος, μεταξύ άλλων, φέρεται να έδωσε στην Αγγελική Σπυροπούλου σάκο με όπλα, και να παρέλαβε από την 22χρονη USB stick με βιντεοσκοπημένο το δρομολόγιο που θα ακολουθούσαν μετά την απόδραση.

«Προσπαθούσα να την πείσω να παραδοθεί»

«Προσπαθούσα να πείσω την Αγγελική να παραδοθεί», υποστηρίζει στην απολογία της για το αδίκημα της ένταξης σε τρομοκρατική οργάνωση η Αθηνά Τσάκαλου, στο σπίτι της οποίας στη Σαλαμίνα ζήτησε καταφύγιο η 22χρονη. Καταθέτει χαρακτηριστικά στον ανακριτή: «Σχετικά με την Αγγελική πριν από λίγο καιρό ήρθε σπίτι μου και μου χτύπησε την πόρτα, ήταν ταλαιπωρημένη και μου είπε σας παρακαλώ κυρία Αθηνά, μπορείτε να με φιλοξενήσετε για λίγες ημέρες μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω. Εγώ την είχα δει την κοπέλα έξω από τον Κορυδαλλό και ήξερα ότι είχε αισθηματική σχέση με το γιο μου. Ηταν ταλαιπωρημένη και δεν ήξερε πού να πάει, μέχρι να αποφασίσει τι θα έκανε, εγώ της άνοιξα την πόρτα μου.

Δεν θα μπορούσα να της το αρνηθώ εκείνη την ώρα, ήθελα να της προσφέρω βοήθεια. Μου εξήγησε ότι ο γιος μου της είχε πει ότι αν ποτέ βρισκόταν σε δύσκολη θέση, να πας να ζητήσεις βοήθεια από τη μάνα μου. Γι' αυτό η Αγγελική ήρθε σε εμένα. Στο επόμενο επισκεπτήριο που έκαναν στα παιδιά, είπα στον Χρήστο ότι η Αγγελική βρίσκεται σπίτι μου, και ο Χρήστος μου είπε “φιλοξένησέ τη μάνα μέχρι να πάρει μια απόφαση τι θα κάνει”».


Τα όπλα μιλάνε μόνα τους:  φωτογραφία από τη δικογραφία, με ημερομηνία 12 Ιουνίου του 2013

«Η Αγγελική κρύβονταν στη σοφίτα»

«Στις συζητήσεις που έκανα με την Αγγελική προσπαθούσα να την πείσω ότι το καλύτερο που έχει να κάνει θα ήταν να παραδοθεί, εκείνη δεν μου απαντούσε όμως», αναφέρει η μητέρα των αδελφών Τσάκαλου και προσθέτει: «Οσο διάστημα έμεινε σε εμένα δεν έβγαινε καθόλου έξω από το σπίτι και κανείς δεν γνώριζε την παρουσία της εκεί. Αν κάποιες στιγμές είχα επισκέψεις, ανέβαινε στη σοφίτα του σπιτιού, που ήταν σαν τρίτος όροφος».
Σχετικά με τη σύλληψή της Εύης, της συντρόφου του άλλου της γιου, του Γεράσιμου, η Α. Τσάκαλου υποστηρίζει πως η συγκεκριμένη γυναίκα κατηγορήθηκε άδικα, καθώς δεν γνώριζε τίποτα για την παραμονή της Αγγελικής στο σπίτι και ότι η ίδια την ειδοποίησε να πάει στο σπίτι τους στη Σαλαμίνα, διότι εκείνη την ημέρα η ίδια θα πήγαινε στον δικηγόρο της. «Στην Αγγελική είπα: εσύ θα ανέβεις στη σοφίτα μέχρι το πρωί που η Εύη θα φύγει. Ετσι και έγινε. Ηρθε η Εύη και εγώ έφυγα από το νησί (Σαλαμίνα) για να πάω στο δικηγόρο μου», υποστήριξε η Α. Τσάκαλου.

Ανακριτής: Σε εσάς ο γιος σας πότε είπε να παράσχετε οποιαδήποτε βοήθεια στην Αγγελική;

Α. Τσάκαλου: Η ίδια η Αγγελική μου το είπε όταν ήρθε στο σπίτι, ότι ο γιος μου ο Χρήστος της είχε πει να ζητήσει τη βοήθειά μου αν βρεθεί σε δύσκολη θέση. Εγώ επιβεβαίωσα ότι έτσι έγινε στο επόμενο επισκεπτήριο προς τον γιο μου.

Ανακριτής: Πόσο καιρό πριν από τη σύλληψή σας συναντηθήκατε με την Αγγελική στο σπίτι σας;

Απάντηση: Περίπου δυο εβδομάδες πριν αν θυμάμαι καλά.


Οδηγίες χρήσης όπλων-όλμων






«Αναλαμβάνω την ευθύνη»

«Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για συμμετοχή στην οργάνωση ΣΠΦ. [...] Επειδή θέλω να είμαι ξεκάθαρος και δεν κρύβομαι πίσω από νομικά τεχνάσματα δηλώνω ότι δεν έχω μετανιώσει καθόλου για αυτή την υπόθεση. Θεωρώ ότι η ελευθερία κατακτιέται με αγώνα και δεν χαρίζεται», υποστηρίζει από την πλευρά του ο Χρ. Τσάκαλος και συνεχίζει: «Για το μοναδικό που μετανιώνω είναι ότι υπ’ ευθύνη μου ενέπλεξε σε αυτή την υπόθεση ανθρώπους (συγγενείς και φίλους) οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν καμία σχέση με αυτή την υπόθεση, με τον αναρχικό ιδεολογικό χώρο από όπου προέρχομαι, αλλά ούτε καν ανάμειξη σε παραβατικές συμπεριφορές [...] Σε κάθε περίπτωση η μητέρα μου δεν έχει την παραμικρή ανάμειξη όχι μόνο στο σχέδιο απόδρασής μας αλλά και προφανώς ούτε και στην οργάνωσή μας».

«Η σχέση μου με την Αγγελική»

Ο ίδιος περιγράφει στην απολογία του τη σχέση του με την Αγγελική Σπυροπούλου, καταθέτοντας στον ανακριτή: «Οσον αφορά στο ζήτημα της Αγγελικής, η αρχή της γνωριμίας μας έγινε μετά από τηλεφωνική παρέμβαση μέσα στις φυλακές που είχα πάει σε μια αναρχική εκδήλωση με θέμα την οικονομική κρίση. Μετά από αυτό με επισκεπτόταν στις φυλακές όπου αναπτύξαμε μια συντροφική σχέση.

Η Αγγελική είναι μια εξαιρετική συντρόφισσα και ένας εξαιρετικός άνθρωπος. Στη διάρκεια κάποιου επισκεπτηρίου της είχα πει πως αν ποτέ βρεθεί σε δύσκολη θέση και δεν έχει πού να πάει, να πάει στο πατρικό μου και της έδωσα και τη διεύθυνση. Λίγους μήνες μετά και προφανώς στο διάστημα που μεσολάβησε και ήταν καταζητούμενη όταν βρέθηκε σε δύσκολη θέση έκανε όπως της είχα πει. Η μητέρα μου γνώριζε από τα επισκεπτήρια την Αγγελική και προφανώς δεν μπορούσε και δεν ταίριαζε στο χαρακτήρα της να κλείσει την πόρτα στην κυνηγημένη φίλη του γιου της».

Ο Χρ. Τσάκαλος επισημαίνει ακόμη στην απολογία του, αναφερόμενος στη μητέρα του: «Είναι ένας ιδιαίτερα μορφωμένος άνθρωπος και έχει αξίες. Μια από αυτές είναι και η ανθρωπιά της, να μην κλείσει την πόρτα σε ένα κυνηγημένο [...] Οσον αφορά τη σύζυγο του αδελφού μου, πρόκειται για έναν εξαιρετικό άνθρωπο και χαμηλών τόνων. Εδώ και δύο με τρία χρόνια επισκέπτεται τον αδελφό μου στη φυλακή και του στέκεται κουβαλώντας όλο το συναισθηματικό βάρος του να βρίσκεται ο άνθρωπός της στη φυλακή.

Εδώ θέλω να τονίσω ότι δεν πρόκειται για μια θυματοποιημένη στάση από την πλευρά μας. Εμείς βγάζουμε τη φυλακή με ψηλά το κεφάλι και χωρίς ποτέ να εγκαταλείψουμε τις ιδέες μας [...] Η σύζυγος του αδελφού μου λοιπόν, πήγε στο σπίτι στη Σαλαμίνα όταν της ζητήθηκε από τη μητέρα μου να φροντίσει τα σκυλιά τα οποία φιλοξενεί στο κτήμα της. Δεν γνωρίζω καν αν η ίδια ήξερε ότι η Αγγελική βρίσκονταν εκεί».

Ανακριτής: Πόσες φορές σας επισκέφθηκε η Αγγελική στις φυλακές;

Χρ. Τσάκαλος: Αν θυμάμαι καλά ήταν περίπου δέκα οι φορές της επισκέψεώς της, οι οποίες έλαβαν χώρα από τις αρχές του 2014 μέχρι και τα τέλη του καλοκαιριού του 2014. Η Αγγελική είχε έρθει στις φυλακές να επισκεφθεί άλλον σύντροφο, τον οποίο δεν κατονομάζω, άλλωστε σας είναι γνωστό, και κατά τη διάρκεια του επισκεπτηρίου είχα τη δυνατότητα και την πρόσβαση να συνομιλώ μαζί της.



ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΒΟΜΒΕΣ




ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ




Tα smartphone και η επίθεση στις φυλακές

Στο ίδιο πνεύμα είναι και η απολογία του Γεράσιμου Τσάκαλου, ο οποίος όπως και ο αδελφός του αποδέχεται ότι είναι μέλος της ΣΠΦ και δηλώνει ότι αναλαμβάνει πλήρως «την πολιτική ευθύνη για τον σχεδιασμό της απόπειρας απόδρασης από τον Κορυδαλλό». Μάλιστα, περιγράφει εκτενώς τον τρόπο επικοινωνίας των κρατουμένων για συμμετοχή στην οργάνωση εντός των φυλακών με πρόσωπα εκτός φυλακών.

Αναφέρει χαρακτηριστικά

«Χρησιμοποιούσαμε για την επικοινωνία μας, εμείς εντός των φυλακών, δύο κινητά τηλέφωνα smartphone. H διαδικασία αποστολής μηνύματος από εντός των φυλακών στα άτομα έξω γινόταν ως εξής: Αφού γράφαμε το γράμμα σε ένα χαρτί, έπειτα το φωτογραφίζαμε με το κινητό, το οποίο δεν είχε δεχθεί ποτέ κάρτα sim, ούτε έχει συνδεθεί με κανενός είδους δίκτυο, ώστε να αποφύγουμε τον κίνδυνο κακόβουλου λογισμικού. Επειτα το αρχείο εικόνας το κρυπτογραφούσαμε με δυο στάδια κρυπτογράφησης, το τελικό αρχείο αφού το εισαγάγαμε σε μια sd (σ.σ.: κάρτα μνήμης) το μεταφέραμε στο άλλο κινητό, το οποίο είχε πρόσβαση στο Ιντερντετ και μέσω της εφαρμογής tor το στέλναμε σε κάποιες διευθύνσεις email. Αυτό το επιλέξαμε γιατί με αυτό τον τρόπο ακόμη και αν η Αντιτρομοκρατική σκάναρε όλες τις συνδέσεις στον Κορυδαλλό και έβρισκε το αρχείο, το οποίο απεστάλη δεν θα είχε τη δυνατότητα να το ανοίξει. Εφόσον είχαμε αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας για να αποστέλλουμε γράμματα στα άτομα έξω -τρόπο που τον θεωρούσα ασφαλή- ποτέ δεν στείλαμε κάποιο γραπτό μήνυμα με κάποιον άλλο τρόπο. Κάτι τέτοιο θα έβαζε σε κίνδυνο, το να γίνει αντιληπτό από την αντιτρομοκρατική ποιος είναι ο παραλήπτης του μηνύματος».

«Η μάνα μου πήγαινε στα συσσίτια της Αρχιεπισκοπής»

Ο ίδιος αναφέρει ότι η μητέρα του και η σύζυγός του δεν έχουν καμία εμπλοκή στην υπόθεση. Θέλοντας μάλιστα να καταδείξει πως έχουν διαφορετικές αντιλήψεις από τον ίδιο και τον αδελφό του, υποστηρίζει πως και οι δύο πήγαιναν και στα συσσίτια της Αρχιεπισκοπής και διένειμαν φαγητό σε άπορους.

Αναφέρει ο Γ. Τσάκαλος: «Η μητέρα μου είναι ένα άτομο, το οποίο προφανώς δεν συμμερίζεται τις πολιτικές μου επιλογές και στήριζε εμένα και τον αδελφό μου στη φυλακή, απλά ως μάνα. Από κει και πέρα η παρουσία της σε συσσίτια της εκκλησίας, μαζί με τη γυναίκα μου Ευαγγελία, μία ή δυο φορές την εβδομάδα, στην τοπική εκκλησία του Αιαντείου Σαλαμίνας, όπου αγόραζαν, μαγείρευαν και διένειμαν φαγητό σε απόρους είναι ένα γεγονός που δείχνει ότι λόγω ιδιοσυγκρασίας δεν θα μπορούσε ποτέ να έχει γνώση του σχεδίου απόδρασης ή οποιαδήποτε άλλου παράνομου γεγονότος. Η φιλοξενία που προσέφερε στην Αγγελική Σπυροπούλου έγινε προφανώς καθώς η Αγγελική πέρα από αναρχική συντρόφισσα είναι και συναισθηματικός δεσμός του αδελφού μου Χρήστου».



Αγγελική: «Είμαι αναρχική και δεν απολογούμαι σε κανέναν»



Δεν υπερβαίνει τις τέσσερις σειρές ολόκληρη η απολογία της Αγγελικής Σπυροπούλου στον ανακριτή. «Δεν απολογούμαι σε κανέναν από εσάς, δεν αναγνωρίζω την εξουσία κανενός σας πάνω μου, δεν πρόκειται να κάνω διάλογο μαζί σας, ούτε και να απαντήσω σε ερωτήσεις. Είμαι αναρχική και η αναρχία είναι τρόπος ζωής, η ζωή που επέλεξα», είναι τα μόνα λόγια της 22χρονης που στη συνέχεια οδηγήθηκε ως προσωρινά κρατούμενη στις φυλακές


«Είχαμε προβλέψει ώστε να μην υπάρξουν θύματα»

Ανακριτής: Ο κίνδυνος της απώλειας ζωών τρίτων προσώπων, μη εμπλεκομένων στο σχεδιαζόμενο από εσάς εγχείρημα, όπως τούτο εμφαίνεται από τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα, σας απασχόλησε. Πώς τον αξιολογείτε;

Γ. Τσάκαλος: Προσωπικά σαν αναρχικός επαναστάτης είμαι προφανώς υπέρ της θανάτωσης ατόμων που θεωρώ πολιτικά αντίπαλους ή εχθρούς. Από και κει πέρα όσον αφορά τη συγκεκριμένη απόπειρα απόδρασης είχαμε σαν οργάνωση προβλέψει το να μην υπάρξει καμία απώλεια ζωής, ατόμων που δεν έχουν σχέση με τη φυλακή. Αυτό το έχουμε δηλώσει εξάλλου και σε δημόσιο πολιτικό μας κείμενο, στο οποίο εξηγούμε με κάποιους τεχνικούς όρους τα χαρακτηριστικά αυτού του χτυπήματος.

Οπότε, εν κατακλείδι, δεν θα υπήρχαν θύματα. Ασχετα άτομα από αυτή την ενέργεια. [...] Θα ήταν ανήθικο κάποια άτομα, που απλά πέρναγαν από το σημείο εξαιτίας της επιθυμίας μου να αποδράσω, να σκοτωθούν [...] Θα χρησιμοποιούσαμε κατευθυντικό δοχείο εκρηκτικών, καθώς και σακιά με άμμο, τα οποία θα κατηύθηναν το ωστικό κύμα μόνο ως προς τον τοίχο, αποφεύγοντας παράπλευρες απώλειες».

Το jammer και ο σάκος με τα όπλα

«Δεν έχω καμία σχέση με τον αναρχικό κόσμο», υποστηρίζει στην απολογία του ο φίλος των αδελφών Πολύδωρου που συνελήφθη στα τέλη Φεβρουαρίου. Ειδικότερα, ο 31χρονος, που μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με όρους, φέρεται να έδωσε στην Αγγελική Σπυροπούλου σάκο με όπλα τα οποία θα χρησιμοποιούνταν κατά την απόδραση και να παρέλαβε από εκείνη USB stick με βιντεοσκοπημένο δρομολόγιο που θα ακολουθούσαν μετά την απόδραση. Επίσης, φέρεται να παρέδωσε στην 22χρονη μια κάρτα SD (κάρτα μνήμης) με γράμματα φυλακισμένων μελών της οργάνωσης, 6.000 ευρώ και μια συσκευή jammer.  Στην απολογία του, ο 31χρονος αρνείται τις κατηγορίες και υποστηρίζει ότι δεν είχε καμία σχέση με τον «αναρχικό κόσμο». Οπως λέει, είναι παλιός του φίλος ο Χρ. Πολύδωρος (αδελφός του κρατούμενου για συμμετοχή στην οργάνωση Γιώργου Πολύδωρου), ο οποίος και του ζήτησε να παραγγείλει κάτι από το Διαδίκτυο. «Στην αρχή μου είπε ότι είναι κάτι σαν ενισχυτής σήματος. Μετά που διάβασα κατάλαβα τι κάνει.

Η παραγγελία έγινε στο δικό μου όνομα. [...] Τον ρώτησα τι το θέλει και μου είπε πως το θέλει για το εργαστήριο χρυσού, στο οποίο εργαζόταν διότι φοβόταν για τα μέταλλα που έχουν εκεί», είπε στον ανακριτή ο κατηγορούμενος και πρόσθεσε: «Δεν θεώρησα ότι είναι κάτι κακό. Τον εμπιστευόμουν γιατί ήταν κάτι σαν αδελφός μου. Μου είπε ότι θα ερχόταν να με επισκεφθεί κάποιος στο μαγαζί που δουλεύω, χωρίς να μου πει αν είναι άντρας η γυναίκα, και που θα μου έλεγε ότι είναι από το Χρήστο... Ηρθε μια γυναίκα, ήταν μελαχρινή με μεγάλα μαύρα γυαλιά και σκούρα ρούχα. Μου είπε ότι είναι από το Χρήστο. Το jammer ήταν συσκευασμένο, της το έδωσα, εκείνη δε μου έδωσε τίποτα». Ο ίδιος πάντως όταν του επιδείχθηκαν φωτογραφίες της 22χρονης δεν την αναγνώρισε.

Γιώργος Πολύδωρος: «Μου είχε εμπιστοσύνη και τον εκμεταλλεύτηκα»

«Ο αδελφός μου Χρήστος και ο φίλος του δεν γνώριζαν τι περιείχαν αυτά τα σακ βουαγιάζ μέσα και δεν έχουν καμία σχέση με την όλη υπόθεση», αναφέρει στην απολογία του ο Γιώργος Πολύδωρος, ο οποίος βρίσκεται έγκλειστος στον Κορυδαλλό ως μέλος των «Πυρήνων». «Ολοι αυτοί που βαφτίζετε αγγελιοφόρους ήταν άνθρωποι οι οποίοι δεν γνώριζαν τι μετέφεραν, όπως ο αδελφός μου και ο φίλος του», λέει ο ίδιος και αποδέχεται ότι έμπλεξε άδικα τον φίλο του αδελφού του στην όλη υπόθεση.

Υποστηρίζει ότι έκανε τον φίλο του αδελφού του να πιστέψει πως μέσα στον σάκο είχε τα άπλυτα ρούχα ενός συγκατηγορούμενού του και ότι η αρραβωνιαστικιά του -η Αγγελική, σύμφωνα με τις Αρχές- θα πέρναγε από το σπίτι του να τον παραλάβει. «Το τι περιείχε το σακ βουαγιάζ το γνωρίζω μόνο εγώ», λέει ο Γ. Πολύδωρος και προσθέτει για τον φίλο του αδελφού του: «Μου είχε εμπιστοσύνη και το εκμεταλλεύτηκα».

Τις κατηγορίες που του απαγγέλθηκαν αρνήθηκε ενώπιον του ανακριτή ο 39χρονος Χρήστος Ροδόπουλος, γνωστός ως «Ιάσονας». Ο 39χρονος που κρίθηκε προφυλακιστέος αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις του ανακριτή και παρέπεμψε στο απολογητικό του υπόμνημα όπου, χωρίς να μπαίνει στην ουσία, αναφέρει πως «δεν υπάρχει ένδειξη συμμετοχής μου σε τρομοκρατική οργάνωση» και ότι το μόνο στοιχείο που υπάρχει εις βάρος του είναι το DNA, που όμως δεν είναι αρκετό για να αποδείξει εμπλοκή του.

http://www.protothema.gr/greece/article/459907/ta-dokoumeda-tis-epiheirisis-gorgopotamos/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου