Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ΤΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ

Σχέδιο ομηρείας και δολοφονίας στις φυλακές Κέρκυρας

Τον Ιούνιο του 2016 το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Κέρκυρας είχε εξαρθρώσει κύκλωμα, λίγο πριν εισαγάγει ναρκωτικά και κινητά τηλέφωνα στις φυλακές του νησιού.
Σχέδιο ομηρείας και δολοφονίας στις φυλακές Κέρκυρας
Επειτα από άρση τηλεφωνικού απορρήτου οι αστυνομικοί είχαν φθάσει στην ταυτότητα των μελών της σπείρας. Συνέλαβαν τέσσερα άτομα, μεταξύ των οποίων έναν 32χρονο Ρουμάνο κρατούμενο και έναν 36χρονο σωφρονιστικό υπάλληλο. Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα και σήμερα αναμένεται να ξεκινήσει η εκδίκαση της υπόθεσης, στο Μονομελές Εφετείο Κέρκυρας.
Οπως προκύπτει από τη δικογραφία, η οποία είναι σε γνώση του «Εθνους», η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε ύστερα από πληροφορίες της ΕΛ.ΑΣ. για «απόπειρα εισαγωγής πυροβόλων όπλων στις φυλακές Κέρκυρας». Σε διαβιβαστικό έγγραφο της Δίωξης Ναρκωτικών προς την Εισαγγελία, οι αστυνομικοί ζητούν την άρση τηλεφωνικού απορρήτου των εμπλεκομένων, καθώς υπήρχε σχετική πληροφόρηση για συντονισμένη δράση κυκλώματος. Επειτα από πολύμηνες έρευνες και εκατοντάδες καταγεγραμμένες συνομιλίες από τον «κοριό» της ΕΛ.ΑΣ., τα μέλη της σπείρας τέθηκαν υπό παρακολούθηση και τελικά συνελήφθησαν για διακίνηση ναρκωτικών. Οπλα δεν είχαν βρεθεί.
Ομως τις πληροφορίες των Αρχών για σχεδιαζόμενη εισαγωγή όπλων στις φυλακές Κέρκυρας επιβεβαιώνει με επιστολή του και ένας Ιρανός κρατούμενος, ονόματι «Αλέξανδρος».
Επιστολή-καταγγελία
Στην επώνυμη επιστολή-καταγγελία του, η οποία φέρεται να έχει αποσταλεί και στην Εισαγγελία, αναφέρει ότι ορισμένοι κρατούμενοι είχαν σχέδιο να πιάσουν ομήρους σωφρονιστικούς υπαλλήλους αλλά και να σκοτώσουν τον αρχιφύλακα των φυλακών.
«Ο ίδιος παρέλαβα από τον (...) 3 κινητά τηλέφωνα και περίπου 20 gr ηρωίνη (πρέζα) εντός του σωφρονιστικού καταστήματος. Τα ναρκωτικά ήταν προς ιδίαν μου χρήση ως αμοιβή μου για την εξυπηρέτηση που θα έκανα (...) τον Απρίλιο μου ξανάφερε ναρκωτικά, όλα με άλλον τρόπο, φοβόταν τον νυν αρχιφύλακα. Μου είπε να χαλάσω το μάτι που βρίσκεται στην κουζίνα της Ακτίνας Γ ώστε να το πάρει ο υπάλληλος να μεταφέρει το συνεργείο να βάλει τα ναρκωτικά, όπως και έγινε. Η ποσότητα που μου έβαλε μέσα ήταν 50 gr ηρωίνη, όπως και έχω καταθέσει και στη Δίωξη όταν με έπιασε ο αρχιφύλακας. Μετά από αυτό μίλησα με τον υπάλληλο μέσω κινητού και μου είπε να χαλάσω τον φούρνο. Στην αρχή δεν ήξερα τον λόγο, την επόμενη μέρα έμαθα μέσω του συγκρατούμενού μου ονόματι (...) ότι θα έβαζα μέσα στον φούρνο 100 gr ηρωίνη και δύο όπλα, καθώς και τρία κινητά. Στη συνέχεια μίλησα εγώ με τον υπάλληλο μέσω vieber ότι τα όπλα ήταν για την Ακτίνα Η, ώστε να πιάσουνε την υπηρεσία ομήρους και τον αρχιφύλακα νεκρό, μετά έμαθα απο συγκρατούμενό μου ότι θα έπαιρνε αμοιβή 10 χιλιάδες ευρώ, ο ίδιος τους είπε ότι θα ήθελε πιο λίγα λεφτά αρκεί να σκοτώσουν τον νυν αρχιφυλακα» αναφέρει στην επιστολή του ο κρατούμενος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου